Ruilen & Retour:

Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst (=daadwerkelijke bezorgdatum vervoerder) zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@lezynestore.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten.

Indien je een product wilt ruilen voor een andere maat, vragen wij je een mail te sturen naar info@lezynestore.nl onder vermelding van jouw bestelnummer. Wij rekenen geen bezorgkosten voor de bezorging van een andere maat of kleur.

Uitzonderingen herroepingsrecht

  • Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar.
  • die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  • die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  • die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  • die snel kunnen bederven of verouderen;
  • waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  • voor losse kranten en tijdschriften;
  • voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Modelformulier herroepingsrecht

Met het onderstaande formulier kan je 14 dagen na aankoop een product aanmelden voor retour. Daarna heb je nogmaals 14 dagen om het product werkelijk te retourneren. Een retour kan ook per e-mail worden aangemeld via info@lezynestore.nl.

Print dit formulier, vul het in en stuur het naar ons op.

Klachten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lezynestore.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.