Verzending & levering

We werken samen met DHL, Selectvracht en een lokale distirbiteur. Afhankelijk van het verzendadres kiezen wij voor de beste optie. Mocht je een voorkeur hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag!

Betaling

Je kunt in de winkel contant en met pin betalen. Op de website kan je betalen met IDEAL, Sofort Banking, Mister Cash of je kunt ervoor kiezen om het bedrag over te maken. Sofort Banking is veilig en te gebruiken in veel landen in Europa, waaronder België en Duitsland. Mocht je in een straal van ca. 20 KM rondom Alblasserdam wonen, dan kunnen we jouw bestelling vaak dezelfde dag nog leveren en kan je eventueel contant bij aflevering betalen. Kies dan bij de betaalmogelijkheden om het bedrag over te maken en geef aan bij de opmerkingen dat je hier graag gebruik van wenst te maken.

Verzend- en verzekeringskosten

Bestellingen in Nederland
Verzendkosten €4,95 - incl. BTW. Gratis verzending vanaf €50.

Bestellingen vanuit België en Duitsland:
Verzendkosten €7,95 - incl. BTW. Gratis verzending vanaf €100.

Bestellingen vanuit overige Europese landen:
Het is via onze Nederlandse webshop alleen mogelijk te bestellen vanuit Nederland, België en Duitsland. Wil je een Lezyneproduct bestellen vanuit of verschepen naar een overig Europees land verwijzen wij je graag naar onze Engelse webshop: www.lezynestore.com 

Lezynestore.nl draagt het risico voor beschadiging of zoekraken van jouw pakket tijdens de verzending.

Levertijd

Indien je maandag t/m zaterdag voor 16:00 uur bestelt wordt jouw pakket nog dezelfde dag verstuurd. Nederlandse klanten krijgen hun bestelling dan doorgaans de volgende dag geleverd. Verzendingen naar het buitenland kosten meer tijd.

Indien een besteld artikel niet direct uit voorraad leverbaar is, informeren wij je binnen een paar uur over de te verwachten levertermijn. Mocht een product niet meer leverbaar zijn dan zoeken we naar een goed alternatief. Uiteraard kan je ook altijd kosteloos annuleren indien je dit wenst.

Niet thuis?

Pakketten Nederland worden aangeboden via landelijke organisatie Selektvracht. Pakketten boven de 10 kg en pakketten naar het buitenland worden aangeboden via DHL. Deze organisaties hebben een avondbezorging en een zaterdagochtendbezorging. Bij de pakketten via Selektvracht (tot 10 kg) gaan ze standaard 4 x langs bij de klant, 2 x in de middag, vervolgens 2 x in de avond.

Klachten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lezynestore.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Service en Garantie

We hebben ons assortiment heel bewust opgebouwd met de meest hoogwaardige merken. Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn aan het product dat je bij ons gekocht hebt, dan kan je het terugsturen (zie retourneren) of bij ons terugbrengen. 
Omdat er zulke hoge eisen worden gesteld aan de producten die we leveren, zijn we ook heel coulant in het oplossen van eventuele fouten. De eerste 2 jaar heb je daar sowieso recht op, daarna kijken we graag wat we voor jou kunnen betekenen.

Vragen of opmerkingen, we horen ze graag!

Met vriendelijke groet,
Lida en Evert